Categorii
Nr. 2 / Martie - Aprilie 2008

P.Diddy – UN SIMBOL AL MARILOR CHELTUITORI

ÎNCEPÂND TIMID O CARIERÃ ÎN SHOW-BIZZ-UL AMERICAN, SUB ARIPA PROTECTOARE A LUI NOTORIOUS B.I.G., PUFF DADDY, CUM INIţIAL S-A FÃCUT CUNOSCUT, A REUŞIT SÃ SE STRECOARE PRINTRE COLOŞII MUZICII DE GEN ŞI SÃ SE IMPUNÃ DREPT UN ARTIST SOLO.

ÎNCEPÂND TIMID O CARIERÃ ÎN SHOW-BIZZ-UL AMERICAN, SUB ARIPA PROTECTOARE A LUI NOTORIOUS B.I.G., PUFF DADDY, CUM INIţIAL S-A FÃCUT CUNOSCUT, A REUŞIT SÃ SE STRECOARE PRINTRE COLOŞII MUZICII DE GEN ŞI SÃ SE IMPUNÃ DREPT UN ARTIST SOLO. ŞI CHIAR UNUL DE SUCCES, DACÃ FACEM O SCURTÃ TRECERE ÎN REVISTÃ A HITURILOR PE CARE LE-AM ASCULTAT ŞI PE CARE NE-AM MIŞCAT DE NENUMÃRATE ORI ÎN CLUBURILE BUCUREŞENE

Cunoscut fiind drept o persoanã extravagantã, cãreia îi place luxul, P. Diddy a şocat nu o datã prin gesturile sale costisitoare.

Nu mai devreme de luna martie a anului trecut, artistul a închiriat clubul exclusivist Paper din Londra, ocazie cu care a cheltuit numai pe bautura consumatã de el şi invitaţii sãi 35.000 de lire sterline.

Petrecerea datã de P.Diddy a coincis cu cea de-a 32-a aniversare a solistei Fergie (Black Eyed Peas). Cu toate acestea, artistul rap a fost sufletul petrecerii, proclamându-şi toţi invitaţii VIP-uri şi invitându-i pe toţi sã bea şi sã se distreze. Ceea ce nu a fost nici foarte greu pentru ei, având în vedere cã sticlele de Dom Perignon au fost suficiente şi pe cheltuiala lui.

Pe numele sãu adevarat Sean John Combs, cântãreţul american de rap doreşte din nou sã îşi schimbe numele de scenã. Apropiindu-se din ce în ce mai mult de statutul de artist împlinit, el doreşte sã fie cunoscut pe viitor ca Sean John, acesta fiind cel de-al şaselea pseudonim al sãu din ultimii doi ani, dupã Puff, Puffy, Puff Daddy, Diddy şi P.Diddy.

Referitor la aceste frecvente schimbãri, artistul declara în The Sun: „Am evoluat mereu şi din acest motiv mi-am schimbat mereu numele. Nu este un lucru neobişnuit în zona din care provin.” Cântãreţul în vârstã de 38 de ani a folosit pânã acum pseudonimul Sean John doar pentru zona creaţiilor sale vestimentare şi pe piaţa parfumurilor, unde a devenit într-adevãr un brand de succes. Pasiunea sa pentru îmbrãcãminte l-a aşezat, nu o datã, pe lista celor mai bine îmbrãcaţi artişti, P.Diddy impunâ ndu-se cu un stil elegant şi care denotã bun gust.

Esenţele care-i poartã numele au creat însã multe controverse în rândul americanilor, şi asta din cauza spotului publicitar la mult aşteptatul parfum „Unforgivable Woman”. Spotul îl înfãţişeazã pe cântãreţ în ipostaze foarte îndrãzneţe pe treptele unei scãri, în compania unei frumoase tinere.

În Statele Unite ale Americii spotul a fost interzis din cauza valului de critici şi nemulţumiri aparute odatã cu acesta. Ca ripostã la reacţiile neaşteptate ale conaţionalilor sãi, P.Diddy declara: „Unii nu pot înţelege conţinutul cu tentã senzualã şi sexualã.

Convingerea mea este cã publicul trebuie sã judece şi nu conducãtorii executivi ai programelor de televiziune.”

Americanul se poate bucurã totuşi cã este posibil ca spotul sã prindã la publicul britanic, acesta manifestându-şi interesul de a-l vedea. Potrivit sursei Entertainment Wise, reclama la noul parfum urma a fi vizionatã pe Channel 4. Fiind probabil cel mai bun exemplu în materie de nonconformism, P.Diddy a surprins din nou la apariţia zvonului potrivit cãruia Jennifer Lopez ar fi însãrcinatã, zvon confirmat între timp chiar de viitoarea mãmicã.

Conform celebritywonder.com, fostul iubit al cântãreţei intenţioneazã sã îi arate încã o datã generozitatea, trimiţându-i bebeluşului un coş plin cu cadouri de lux, care de care mai costisitoare. Intenţia sa a fost dezvãluitã chiar înainte ca zvonul sã fie confirmat de cãtre cântãreaţã. Şi chiar dacã relaţia dintre cei doi nu a durat foarte mult, P.Diddy îşi exprimã pãrerea sa sincerã cum cã Jennifer va fi o mãmicã bunã.

În aria muzicalã, P.Diddy a colaborat cu artişti renumiţi, atât ca producãtor, cât şi ca solist: Notorious B.I.G., Mariah Carey, Mary J. Blige, Faith Evans şi chiar Aretha Franklin. Aceste colaborã ri i-au adus recunoaştere şi l-au ajutat în a crea o adevãratã industrie în jurul companiei de înregistrãri Bad Boy Records, care se pare cã valoreazã aproximativ 500 de milioane de dolari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *