Frumusețea la 40 de ani

O campaniei de informare și creștere a respectului de sine a femeilor, cu titlul ”Frumusețea la 40 de ani” va fi derulata în perioada martie 2015 – februarie 2016.

Pe parcursul campaniei se vor transmite materiale informative referitoare la alimentația potrivită și modul corect de îngrijire în apropierea vârstei de 40 ani.

În cadrul campaniei, 12 doamne din presă, cu vârsta între 35 si 47 ani, sunt invitate să vorbească despre ceea ce inseamna frumusetea în jurul vârstei de 40 ani, oferind sfaturi pentru o îngrijire și o alimentație sănătoasă.

Campania ”Frumusețea la 40 de ani” va fi derulată timp de 12 luni, începând cu luna martie iar primele 4 doamne invitate în cadrul campaniei sunt Daniela Kammrath, Chief Inspirational Designer la 121.ro și la Fashionandbeauty.ro, Oana Georgescu, Specialist PR Senso TV, Oltea Șerban-Pârâu, Director Centrul Cultural media Radio România și Daniela Palade -Teodorescu, Redactor Șef Revista Avantaje.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *