Categorii
Nr. 5 / Septembrie - Octombrie 2008

Ferrari & Louis Vuitton – Două mărci pe gustul românilor cu bani

ROMÂNII VOR ÎN FERRARI

Compania Forza Rossa, partener oficial Ferrari în România, tocmai şi-a mărit estimările anunţate cu prilejul lansării din luna mai, în ceea ce priveşte cifra de afaceri a lui 2008 – de la 3 la 6 milioane de euro. Roxana Vâlcu, directorul de comunicare al companiei, a mai spus că 60 la sută din suma anunţată o reprezintă activitatea de service. Dovada că românii preferă luxul la cele mai înalte cote o face faptul că, în doar două luni, compania a vândut cele 15 unităţi alocate lui 2008 şi are 30 de comenzi în aşteptare pentru următorii doi ani. Prezent la Bucureşti, Luca di Montezemolo a promis că numărul unităţilor alocate României va creşte de la 15 la 40-50.

Potrivit unor declaraţii ale partenerului Ferrari, în prezent, pe străzile României circulă aproximativ 80 de Ferrari.

Cel mai întâlnit model este F430. Cel mai puternic model de stradă este F430 Scuderia, care are 510 cai putere şi ajunge la 100 km/h în doar 3,7 secunde. Un astfel de model a fost livrat şi în România la începutul anului 2008. Preţul de pornire pentru F430 este de 145.000 euro, iar cel mai scump model este Scaglietti One to One cu un preţ de pornire de 225.000 euro.

DE MÂNĂ CU LOUIS VUITTON

Şi dacă un Ferrari îi vine mănuşă unui bărbat cu bani, ce să mai spunem de un produs Louis Vuitton pe braţul unei doamne? O astfel de geantă poate costa de la 300 până la câteva mii de lire sterline.

Nici domnii nu plătesc mai puţin pentru produsele destinate lor. Din magazinul lanţului de produse de lux Louis Vuitton, aflat în Galeria hotelului Marriott din Capitală, românii cu dare de mână îşi pot achiziţiona genţi, geamantane, pantofi de damă şi de bărbaţi, precum şi o serie de accesorii – toate marca sus-amintită.

Brand al grupului Moet Hennesy Louis Vuitton (LVMH), Louis Vuitton înglobează produse din piele, pantofi, ceasuri, bijuterii, haine, accesorii, instrumente de scris şi ochelari de soare, care au generat anul trecut venituri de peste 5.600 de milioane de euro, cu aproximativ 400.000 de euro peste nivelul raportat cu un an în urmă. Printre brandurile deţinute de LVMH se numără mărcile de băuturi Moet&Chandon şi Dom Perignon, de parfumuri Christian Dior, Givenchy sau Kenzo, şi mărcile de bijuterii şi ceasuri Dior, Tag Heuer ori Zenith. Totodată, grupul are activităţi în retailul de lux, deţinând lanţul de magazine Sephora şi Le Bon Marche. La nivel local, LVMH mai este prezent prin magazinele Sephora, care au fost aduse la noi prin franciză, francizatul fiind compania elenă Sephora Marinopoulos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *