Categorii
Stiri

Femeia trebuie sa fie sexul frumos si slab!

Glamour & Ergoline prezinta… The Business of Being a Woman

Centrele Glamour si Ergoline au lansat o noua campanie inedita: „The Business of being a Woman”, o provocare ce o are in centru pe tanara jurnalista si PR Adina Scurtu.

Adina a pozat topless intr-un stil glamour, campania vizand femeile de afaceri, doamnele care sunt constiente ca feminitatea este cea mai profitabila din toate timpurile si o folosesc ca atare, insa la modul decent, elegant si sofisticat, intelegand ca feminitatea, ca orice alta afacere, presupune investitii inteligente si eficiente.

nggallery id=248

„A fi femeie este fara urma de indoiala cea mai profitabila afacere din toate timpurile. Forta de atractie generata de o femeie puternica, ingrijita, senzuala la modul elegant si sofisticat, independenta mai ales financiar si deci stapana absoluta pe propriul destin spulbera bariere, deschide usi, determina alegeri si decizii subiective favorabile ei, dar mai ales determina caderea tuturor corpurilor din jur la picioarele sale. Din punctul meu de vedere insa, a fi femeie se traduce nu prin a avea o anatomie specifica, ci prin a fi sexul frumos… Si slab. Slab la propriu, niciodata la figurat! Frumusetea – desi relativa si intotdeauna subiectiva – este in mod universal definita ca fiind un sinonim al ingrijirii”, a declarat Adina Scurtu.

Adina Scurtu a acceptat provocarea ca pana de Revelion sa ajunga intr-o forma de vis.

„In prezent, diagnoza ce mi-a fost efectuata cu cateva zile inainte de shooting nu arata deloc bine: 84-69-84, 49 kg la 1.56m, 2-3 gradul de celulita, musculatura netonifiata la doar 27 de ani. Colaborarea dintre mine si centrele Glamour si Ergoline consta intr-un pariu: eu pariez pe faptul ca este imposibil sa ajung la o forma de vis pana de Revelion. Glamour pariaza pe faptul ca o luna si jumatate este timp arhi-suficient pentru o remodelare impecabila, combinata cu relaxare si revigorare. Primele rezultate demostreaza nu doar ca voi pierde pariul, ci si faptul ca Glamour & Ergoline este cea mai buna investitie in afacerea de a fi femeie”, a incheiat increzatoare Adina.

„Campania „The business of Being a Woman” se va derula in mai multe etape si pe segmente. Prima etapa include: diagnoza, mezoterapie, radiofrecventa, electrostimulare, capsula SPA, detox feet SPA, masaj anticelulitic, endermologie, drenaj limfatic. Ulterior vor intra in scena estetizarile si potentarea naturaletei fabricate”, a declarat Simona Chitac, consultant de imagine.

Un răspuns la “Femeia trebuie sa fie sexul frumos si slab!”

O femeie grasa, adica neingrijita, din punctul meu de vedere nici nu trebuie respectata, daca ea nu se respecta si mananca ca…de ce ar respecta-o un barbat?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *