Categorii
Nr. 6 / Noiembrie - Decembrie 2008

Dylan Lauren – O moştenitoare de zahăr

AR FI PUTUT FI DESIGNER, SAU AR FI PUTUT LUCRA ALĂTURI DE TATĂL SĂU, CELEBRUL RALPH LAUREN. AR FI PUTUT FI MODEL SAU S-AR FI PUTUT LANSA ÎN LUMEA FILMULUI. DAR DYLAN LAUREN A PREFERAT LUMEA FANTASTICĂ A AMINTIRILOR DIN COPILĂRIE ŞI A BOMBOANELOR COLORATE.

AR FI PUTUT FI DESIGNER, SAU AR FI PUTUT LUCRA ALĂTURI DE TATĂL SĂU, CELEBRUL RALPH LAUREN. AR FI PUTUT FI MODEL SAU S-AR FI PUTUT LANSA ÎN LUMEA FILMULUI. DAR DYLAN LAUREN A PREFERAT LUMEA FANTASTICĂ A AMINTIRILOR DIN COPILĂRIE ŞI A BOMBOANELOR COLORATE.

Fiica celebrului designer de modă Ralph Lauren, Dylan Lauren, nu a rămas nici pe departe doar fiica tatălui său, şi nici nu şi-a construit cariera pe faima numelui acestuia. Dylan are propria sa afacere, şi nu una oarecare, ci un business extrem de… dulce. Dylan este proprietara faimosului lanţ de bombonerii, Dylan’s Candy Bar, cu sediul în New York City.

Născută în 1974, Dylan a absolvit Duke University în 1996, unde a studiat istoria artei. Afacerea sa a fost inspirată din filmul „Willy Wonka şi Fabrica de Ciocolată”, una dintre cele mai dragi amintiri ale copilăriei sale. Dar dragostea sa faţă de bomboane a fost cultivată în perioada studiilor în străinătate, când colecţiona dulciuri de tot felul din satele şi oraşele europene pe care le vizita. Determinarea sa în a avea propria sa afacere şi un drum propriu în viaţă i-a fost inspirată de tatăl său, Ralph Lauren, care a încurajat-o mereu să-şi urmeze instinctul. Sfatul pe care i l-a dat la lansarea sa în business a fost „Dacă ai un vis, fă-o, pentru că aşa vei da tot ce ai mai bun şi vei găsi energia să faci lucrurile care te pasionează”.

La vârsta de 16 ani, tatăl său a întrebat-o pe Dylan dacă îi poate folosi numele pentru un nou parfum pe care vroia să îl lanseze. Răspunsul său a fost „Îmi păstrez numele pentru ceva ce va fi al meu”, şi aşa avea să fie. Cinci ani după absolvirea Universităţ ii Duke, Dylan a reuşit să îl convingă pe tatăl său să finanţeze un magazin de bomboane, concept care îi aparţinea ei în totalitate.

Strategia sa era următoarea: „Lumea sofisticată din Park Avenue care merge la magazinele Polo şi cheltuie miliarde de dolari pe pulovere de caşmir vor cumpăra ursuleţi de jeleu din magazinul meu”. În 2001, Dylan a deschis primul său magazin, un imperiu personal de ursuleţi de jeleu, acadele şi ciocolată, pe Third Avenue. Lanţul său de magazine s-a extins acum la cinci locaţ ii în Statele Unite, în East Hampton, în Roosevelt Field L.I, în Houston şi în Orlando, Florida. După renovare, locaţia de pe Third Avenue a devenit cel mai mare magazin de dulciuri din lume.

În 2007 Dylan fost numită unul dintre cei mai stilaţi 25 de newyorkezi, de către revista US Weekly. şi deşi a trăit în lumea modei alături de tatăl său şi a observat simţul estetic al acestuia, Dylan nu a intrat în lumea modei. Cu toate acestea, stilul şi bunul gust nu lipsesc nici chiar din magazinele sale de dulciuri, pentru că bomboanele nu înseamnă pentru Dylan doar un ospăţ dulce, ci şi un concept abstract reprezentând fantezia, bucuria şi amintirile de neînlocuit ale copilăriei, iar lume pe care ea însăşi a creat-o o caracterizează drept „hip and fashionable”.

Tot bomboanele au fost cele care au dus-o pe Dylan mai aproape de lumea entertainmentului, atunci când noua versiune a filmului „Willy Wonka şi Fabrica de Ciocolată” (cu Johnny Depp) a fost lansată aici. Dylan a semnat un parteneriat cu casa de producţie, şi prin prisma faptului că batoanele de ciocolată Wonka se vând în magazinele sale exclusiv. Un nou parteneriat a venit şi la lansarea filmelor „Harry Potter” sau „Superman”. De altfel, cele mai multe dintre filmele în care sunt prezente bomboane sunt interesate de un parteneriat cu Dylan’s Candy Bar.

Industria fashion-ului a pătruns şi în afacerea cu dulciuri a lui Dylan, iar magazinele sale vând acum şi tricouri inscripţionate cu Sugar Baby, sau pijamale cu Sugar Daddy sau Blow Up, genţi, curele, perne şi chiar umbrele foarte stylish, dar şi o linie de produse spa. Mai mult, magazinele sale găzduiesc şi petreceri, iar cei interesaţi pot cumpăra de aici şi jucării de pluş şi chiar parfumuri cu miros de bomboane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *