Categorii
Interviuri Stiri

Despre HR pe perioada pandemiei și cum se schimbă criteriile în “noua normalitate”

Despre HR pe perioada pandemiei și cum se schimbă criteriile în “noua normalitate” cu Aida Dinu, Global Human Resources Manager al Ezugi.

Aida Dinu, Global Human Resources Manager al Ezugi: „Pandemia a schimbat toate regulile și continuă să ne influențeze viețile, atât personale cât și profesionale”.

➤ Ce a însemnat blocarea de la jumătatea lunii martie pentru angajați?
Serviciile oferite de Ezugi, de casino, sunt exclusiv online, ceea ce a redus semnificativ impactul atât asupra companiei, cât și asupra angajaților.
Din punctul de vedere al accesării serviciilor nu am înregistrat scăderi, având în vedere faptul că oamenii erau închiși în casă și atunci accesau online-ul mai mult decât de obicei.
Din punctul de vedere al angajaților, cei care aveau funcții ce puteau fi îndeplinite remote, de acasă, au primit imediat acest acces și încă lucrează de acasă majoritatea, în funcție șI de opțiunea personală. De exemplu, părinții cu copii mici au preferat să vină la birou cât mai des după relaxarea măsurilor de siguranță putându-se concentra mai bine în spațiul de lucru oferit de companie.
În ceea ce privește angajații care au trebuit să vina la sediu, aceștia au fost protejați de companie în mod proactiv, înainte ca autoritățile să impună măsuri de siguranță – asigurarea de transport privat, igienizarea intensă și frecventă a întregului spațiu de lucru, oferirea de măști și igienizant, modificarea turelor de lucru astfel încât expunerea la comunități mari să fie redusă la minim etc.
În ceea ce privește impactul psihologic, cred că l-am resimțit cu toții, de la izolare la teamă, emoții complet naturale, de altfel.
Păstrând legatura constant cu angajații, indiferent că lucrau de la sediu sau de acasă, oferindu-le continuu sprijin, noi credem că am reușit să le ținem moralul cât mai ridicat.

Cite;te mai mult AICI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *