Categorii
Stiri

Când e vorba de turism, Miss Facebook aka Iulia Mladin, nu mai știe ce țară să promoveze.

Iulia Mladin, cunoscută mai mult ca și Miss Facebook este foarte pasionată de promovarea valorilor culturale prin turism.

Numai că în viteza în care i se derulează contractele de promovare se cam încurcă și uită de la mână pân’ la gură ce țară promovează, România sau Grecia, așa că o dă la pace și concluzionează că cel mai bun lucru ar fi un schimb turistic între țări – așa ca românu’ imparțial.

Și ca să nu zică lumea că avem ceva cu ea, iată mai jos exemplele:

GRECIA

http://www.agentiadepresamondena.com/iulia-mladin-miss-facebook-promoveaza-turismul-in-grecia/

„…. Iulia Mladin, cea care a castigat titlul de Miss Facebook 2009, marturiseste ca este indragostita iremediabil de Grecia si de tot ce poate oferi aceasta, mai ales de barbatii pedanti din tara zeilor … ”

ROMÂNIA

http://www.facebook.com/l/3cf58VKVZc4iIgV1ZJR5eqjMOIw/www.showbiz.ro/monden/8321290-miss-facebook-o-ia-ca-model-pe-elena-udrea-interviu

„… Pasionata de turism, “Miss Facebook” adora calatoriile si pe Elena Udrea. Mai mult, Iulia promoveaza turismul romanesc …”

AMÂNDOUĂ

„… De ce recomanzi Grecia?
„Tocmai pentru prietenia care leaga aceasta tara de Romania, bazata pe foarte multe trasaturi comune si avand convingerea ca in urma unui schimb turistic, cu totii vom avea de castigat” ;):) …”

Toate acestea se pot vedea și pe pagina personală a Iuliei de pe Facebook.
Noi nu am făcut decât să le citim și să le punem una lângă alta.
În rest fiecare înțelege ce vrea!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *