Louis Vuitton ramâne Numarul unu

Una dintre cele mai noi si stylish aparitii în materie de accesorii Louis Vuitton este stick-ul USB. Este din argint, gravat cu numele Louis Vuitton si are si inel de chei. Un astfel de stick poate avea maxim 4 GB, pentru care vei scoate din buzunar cam 450 de dolari.

Colectia toamna/iarna a brandului o va avea ca purta tor de imagine pe celebra Madonna, care a mai colaborat cu designerul Marc Jacobs si fotograful Steven Meisel si la colectia de genti Louis Vuitton primavara/vara 2009. Designerul Marc Jacobs spunea la debutul contractului cu Madonna ca doreste „ca aceasta campanie publicitara sa fie una mareata, senzuala si plina de atmosfera. Ca sa îndeplinim aceste cerinte cat mai sofisticat cu putinta aveam nevoie de cea mai talentata artista – iar pentru mine, aceasta este Madonna”, a precizat Jacobs.

Louis Vuitton a fost desemnat la sfarsitul lunii iunie ca fiind cel mai puternic brand de lux din lume, cu o valoare de peste 14 miliarde de euro, potrivit unui top realizat de compania Millward Brown Optimor. Locul doi este ocupat de brandul francez Hermes, cu o valoare de piata de aproximativ 6 miliarde de euro. Pozitia a treia este ocupata de Gucci, cu o valoare a brandului de 5,5 miliarde de euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *