Lansările de lux sfidează criza economică

În condiţiile în care cuvântul cel mai des auzit în ultimele luni este „criză“, te aştepţi ca noţiunea de „lux“ să dispară din vocabularul multor oameni. Ei bine, primul trimestru al anului 2009 a fost plin de lansări ale unor astfel de produse, însoţite de petrecerile aferente.

BMW SERIA 7, ÎN ROMÂNIA

Un astfel de eveniment a fost lansarea noului model BMW Seria 7, ajuns şi în Româ nia. Ilie Năstase, Gheorghe Hagi, Andreea Marin şi Ştefan Bănică Jr. sunt doar câteva dintre vedetele care au venit la lansarea noii generaţii de limuzine BMW Seria 7, în timp ce Mihaela Rădulescu a fost cea care a prezentat calităţile limuzinei de lux.

Vârful de gamă de la BMW, Seria 7, oferă tehnologii noi şi îmbunătăţite faţă de cele prezente pe generaţia precedentă.

Printre acestea se numără un nou sistem night vision care avertizează şoferul, noaptea, asupra prezenţei oamenilor pe şosea.

De asemenea, Seria 7 este dotat cu sistemul ConnectedDrive, care oferă utilizatorului acces la Internet direct de pe monitorul aflat în habitaclu. Cel mai mare motor pe benzină, 750i, cu opt cilindri în V, are o capacitate cilindrică de 4,4 litri, care dezvoltă 407 Cai Putere (CP) între 5.500 şi 6.400 de rotaţ ii pe minut. Maşina oferă un cuplu maxim de 600 Newton metri (Nm) între 1.700 şi 4.500 de rotaţii pe minut, accelerarea de la 0 la 100 km/h făcându-se în 5,2 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h. Motorul diesel, de 3 litri, cu şase cilindri, dezvoltă 245 CP la 4.000 de rotaţii pe minut şi un cuplu de 540 Nm între 1.750 şi 3.000 de rotaţii pe minut. Cu acest motor, maşina accelerează până la 100 km/h în 7,2 secunde.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *