Categorii
Nr. 7 / Ianuarie - Februarie 2009

Editorial – Shopping 2009

Au trecut sărbătorile, a trecut Luxury Show… Până atunci, musai, să ieşim la o cumpărătură.

Au trecut sărbătorile, a trecut Luxury Show… Până atunci, musai, să ieşim la o cumpărătură.

Întrucât moda turismului de shopping pe coclaurii lumii a prins rădăcini serioase, fuguţa la bagaje – subţiri, de iarnă -, la taxi după care, ura şi la Otopeni. Cel mai aproape de casă se cheamă că e la Viena, cu peronul pe partea dreaptă. Pentru cine vrea oleacă de aventură şi s-a săturat să stea mereu în cartier, în Europa, poate da o fugă în Dubai.

Ianuarie şi februarie pot constitui două luni de shopping total şi feroce la Viena, iar doctorii în materie susţin că mecca sezonului se numeşte Wien Shopping City Sud, cel mai mare „Centru comercial din Europa Centrală şi de Est”. „Monstrul” nu are decât 851.000 mp, şi o ofertă colosală. Paradisul cumpă răturilor, cum prieteneşte l-au nimit apropiaţii, oferă senzaţii foarte tari şi de neuitat în materie, mai ales dacă te afli în preajma unei fiinţe pe care nu o poţi refuza. Găseşti aici cea mai mare aglomerare de branduri pe metru pătrat, de la Esprit, Lacoste, Zara, Mediamarkt, Mango, la Benetton, Swarovski, Body Shop, Ikea, Hugo Boss şi multe, multe, altele.

Din 24 ianuarie – Ziua Unirii – până în 24 februarie / Ziua Tuturor Nevestelor Născute în Peşti – se cheamă că e shopping festival la Dubai. Ca să rezistaţi, închiriaţi o cămilă cu plinul la apă deja făcut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *